PayTel uruchamia bramkę płatniczą dla Banku Millennium
Bramka płatnicza Millennium Pay została stworzona z myślą o internetowych sprzedawcach i ich klientach. To efekt współpracy Banku Millennium, PayTel oraz portugalskiej Grupy SIBS. Wprowadzenie tej platformy jest kolejnym krokiem w udostępnianiu klientom wygodnych i bezpiecznych sposobów dokonywania płatności online.
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą Millennium Pay. Umożliwia ona przyjmowanie w sklepach internetowych płatności w formie elektronicznej.
Według danych zawartych w raporcie PwC „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027”, globalny rynek e-commerce doświadcza stabilnego wzrostu. Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój, zmuszając konsumentów do korzystania z platform e-commerce. Oczekuje się, że trend ten będzie się utrzymywać w nadchodzących latach. Prognozowana wartość rynku e-commerce w Polsce do 2027 roku wyniesie 187 mld zł, a liczba e-konsumentów zwiększy się o 3,4 mln.
W związku z rosnącym potencjałem tego kanału sprzedaży, Bank Millennium, we współpracy z operatorem płatności – PayTel, umożliwia obsługę płatności online dla e-commerce przy wykorzystaniu nowej bramki płatniczej – Millennium PAY. Aby skorzystać z oferty bramki płatniczej należy mieć rachunek firmowy w Banku Millennium oraz prowadzić sklep internetowy. Rejestracja w usłudze jest bezpłatna, a klienci skorzystają także z preferencyjnej stawki prowizyjnej 0,7% przez pierwszy rok korzystania z Millennium PAY. Po tym okresie stawka wyniesie 0,95%, niezależnie od wysokości obrotów.
W początkowym okresie funkcjonowania, Millennium PAY oferuje najbardziej popularne metody płatności: szybkie przelewy, płatności kartami i BLIK. W przyszłości usługa ma być rozszerzona o możliwość rozłożenia płatności na raty czy odroczonego terminu płatności.
Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale
– mówi Tomasz Pol, kierujący Departamentem Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Millennium PAY odpowiada na potrzeby firm e-commerce, które poszukują prostych i bezpiecznych rozwiązań. Chodzi o zabezpieczenie danych klientów i przeciwdziałanie różnego rodzaju oszustwom w sieci. Millennium PAY oferuje również usługę PayWatch. Dzięki wsparciu sztucznej inteligencji zapewnia ona większą ochronę e-sprzedawców.
Jako PayTel dbamy o to, by oferowane przez nas usługi w jak najlepszy sposób odpowiadały na potrzeby rynku. Współpraca z Bankiem Millennium przy tworzeniu platformy płatności online była nie lada wyzwaniem, którego z przyjemnością się podjęliśmy. Nasze rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo transakcji, szybkość oraz intuicyjność, czyli cechy najistotniejsze dla dzisiejszych
– mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel.
e-sprzedawców i e-konsumentów
Usługa Millennium PAY powstała we współpracy z Grupą SIBS – organizacją o globalnym zasięgu, działającą w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Specjalizuje się w dostarczaniu niezawodnych oraz innowacyjnych rozwiązań płatniczych, jak również świadczeniu usług doradczych dla instytucji finansowych i podmiotów gospodarczych. SIBS jest jednym z największych procesorów płatniczych w Europie, obsługującym ponad 8 miliardów transakcji rocznie. W Polsce SIBS jest właścicielem PayTel, jednego z najbardziej dynamicznych operatorów terminali płatniczych na rynku.
Materiał opracowany we współpracy z Bankiem Millennium.