Spółka przyspiesza działania w kierunku skalowania biznesu i umacniania pozycji rynkowego lidera

PayTel, spółka należąca do portugalskiej Grupy SIBS, oficjalnie ogłasza powołanie nowego Zarządu, który z dniem 1 lipca 2025 r. objął stery firmy. Funkcje Co-CEOs objęli Adam Tencza oraz Rui Tinoco, którzy odpowiadają za dalszy rozwój organizacji i skuteczną realizację przyjętej strategii.

Zmiana ta nie oznacza nowego kierunku – to raczej wyraźne podkreślenie dotychczasowych priorytetów. PayTel pozostaje skoncentrowany na budowie skalowalnego i innowacyjnego modelu biznesowego.

Celem jest dalsze wzmacnianie pozycji lidera w obszarze rozwiązań płatniczych dla handlu i usług w modelu omnichannel.

Naszą ambicją jest budowa skalowalnego modelu biznesowego. Skalowanie w naszym przypadku to nie tylko wzrost liczby klientów – to przede wszystkim zdolność do efektywnego powielania i wdrażania rozwiązań, które realnie podnoszą jakość obsługi i przewagę konkurencyjną. Innowacje, które rozwijamy w ramach Grupy SIBS, są fundamentem tej strategii – dają nam możliwość szybkiego reagowania i oferowania innowacyjnej technologii.

– poinformował Adam Tencza, Co-CEO PayTel.

Korzystamy z doświadczenia i technologii Grupy SIBS, ale jednocześnie rozwijamy własne kompetencje, by być jeszcze szybszymi, jeszcze bardziej precyzyjnymi i jeszcze bliżej potrzeb rynku. Chcemy być firmą, która nie tylko odpowiada na obecne potrzeby rynku, ale je kreuje.

– dodał Rui Tinoco, Co-CEO.

PayTel, od 2018 roku część Grupy SIBS, czerpie z jej zasobów technologicznych, wiedzy i doświadczenia. Grupa aktywnie wspiera rozwój spółki w Polsce, udostępniając zaawansowane narzędzia i produkty, które odpowiadają na realne potrzeby rynku. SIBS ma apetyt na więcej – i PayTel również.

Dzięki nowemu Zarządowi i jasnej wizji rozwoju, PayTel wchodzi w kolejny etap operacyjny z ambicją nie tylko bycia ważnym graczem, ale liderem rynku nowoczesnych usług płatniczych.